درخواست ریوالدو از سوارز و گریزمان

درخواست ریوالدو از سوارز و گریزمان

سایت رسمی فوتبالی- ریوالدو ستاره سابق و برزیلی باشگاه بارسلونا در صحبت های جذابی به آنالیز شرایط فعلی بارسلونا پرداخته است. او با اشاره به مصدومیت جدیدی که گریبانگیر مسی شده است، به این نکته اشاره کرده که دیگر بازیکنان بارسا باید جای خالی لیونل را پر کنند.

به گزارش فوتبالی، کشیدگی عضله ران مسی در بازی اخیر این تیم مقابل ویارئال باعث شد تا او شانس حضور در بازی شنبه شب تیمش مقابل ختافه را از دست بدهد و حضورش در بازی بارسا مقابل اینترمیلان در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با ابهامات زیادی روبروست. ریوالدو با اشاره به مصدومیت اخیر مسی دراین مورد ابراز نگرانی کرد و درعین حال به این نکته اشاره کرد که دیگر مهاجمان بارسا باید در غیاب مسی بیش از هرزمان دیگری خوش بدرخشند:« سوارز و گریزمان باید یک گام به جلو بردارند و در بازیهای آتی تفاوتها را رقم بزنند. با وجودی که هردویشان بازیکنان فوق العاده ای هستند ولی درحال حاضر از روزهای اوجشان فاصله دارند.»

ریوالدو براین باور است که اردوی پیش فصل تابستانی با سفرهای طولانی و تمرینات محدود ممکن است باعث افت کیفی عملکرد برخی از ستاره های تراز اول دنیای فوتبال شده باشد:« این نوع اردوهای پیش فصل با سفرهای طولانی و تغییر ساعات جغرافیایی، تبعات زیادی به همراه دارند. این اردوهای پیش فصل اصلا خوب نیستند؛ نه برای سرمربی و نه برای بازیکنان؛ چون آسیبهای زیادی به تمرینات تیم می زنند و بعد این آسیبها خودش را نشان خواهد داد.»

ریوالدو درعین حال به این نکته اشاره کرد که باید با احتیاط زیادی درمورد مسی رفتار شود:« مسی 32 سال سن دارد و مدتهاست که بدون استراحت در بالاترین سطح فوتبال حضور دارد. این طبیعی است که کم کم مشکلات به سراغش بیایند. بارسلونایی ها باید به او این فرصت را بدهند که در کمال آرامش وبه طور تمام وکمال از بند مصدومیت رها شود تا مصدومیتش مجددا عود نکند. مطمئنم که لئو دوباره بازخواهد گشت و چند سال دیگر در اوج فوتبالش را ادامه خواهد داد. گریزمان و سوارز هم ریتمشان را خواهند یافت و فوتبال بهتری را به نمایش خواهند گذاشت.»

 

6363