رییس ایفمارک: اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مسابقات فوتبال راضی کننده است

رییس ایفمارک: اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مسابقات فوتبال راضی کننده است

خبرگزاری فوتبالی- رییس ایفمارک گفت: از اجرای تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در مسابقات فوتبال راضی بودیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، زهره هراتیان پس از جلسه ستاد مقابله با کرونا در فوتبال که با حضور دبیر کل و تعدادی از مسوولان پزشکی فدراسیون فوتبال و نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، با اشاره به این جلسه اظهار داشت: کلیات جلسه در مورد برگزاری مسابقات در شرایط کووید ۱۹ بود که با حضور نمایندگان برگزار شد. این جلسه در راستای گزارشی مبنی بر مسائلی که در فوتبال پیش بینی شده و اتفاقاتی که قرار است رخ بدهد برگزار شد و گزارشی از نحوه عملکرد قسمت پزشکی فوتبال ارائه دادیم. کمیته‌های مختلف دغدغه هایشان را مطرح کردند و مقرر در راستای نیاز هر کمیته، کارگروه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در مورد امکان لغو مسابقات در شرایط کووید ۱۹ افزود: همان‌طور که فیفا هم به آن اشاره کرده، تمام مسابقات با نظر وزارت بهداشت انجام یا لغو  می‌شود و الان هم مسابقات برگزار می شود.

رییس ایفمارک خاطرنشان کرد: در مورد منفی یا مثبت شدن تست‌ها مسائل محرمانه است.

هراتیان افزود: آنچه می‌توانم بگویم این است که نحوه اجرای دستورالعمل های بهداشتی در مسابقات تا الان توانسته نمره قبولی بگیرد. چرا که نمایندگان ایفمارک، نمایندگان فدراسیون پزشکی ورزشی در آن حضور داشتند و تصاویر و فیلم‌های آن هم موجود است. تا الان از اجرای آن راضی بودیم و الان هم تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا شرایط بهتر هم شود.

7413