عجله رم برای تمدید قرارداد با ستاره جوانش؛ او را به پاریسن ژرمن و اینتر نمی‌فروشیم!

عجله رم برای تمدید قرارداد با ستاره جوانش؛ او را به پاریسن ژرمن و اینتر نمی‌فروشیم!

خبر گزاری فوتبالی – لورنزو پلگرینی، ستاره جوان تیم رم که اخیرا در ترکیب تیم ملی ایتالیا هم خوش درخشیده در حال مذاکره با مدیران جیالوروسی است تا قراردادش را تمدید کند اما تیم‌هایی چون اینتر میلان، پاریسن ژرمن و دورتموند خواهان او هسنتد و امکان جدایی او با توجه به بند فسخ ارزانش (۳۰ میلیون یورو) ممکن خواهد بود.
به گزارش فوتبالی، پلگرینی که ماه آینده ۲۴ ساله می‌شود، محصول آکادمی رم است که مدتی قرضی از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ در تیم ساسولو حضور داشت. او در ترکیب رم به بازیکنی کلیدی تبدیل شده و پیراهن شماره ۷ رمی‌ها را بر تن می‌کند اما بند فسخ ۳۰ میلیون یورویی‌اش باعث شده در دسترس باشگاه‌ها اروپایی قرار داشته باشد. قرارداد او تا ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد و اسکای اسپورت هم گزارش داده مدیر برنامه‌های او در حال مذاکره با مدیران رم برای تمدید قرارداد است زیرا در کنار تمدید، رمی‌ها می‌خواهند بند فسخ قرارداد پلگرینی را افزایش دهند اما خود پلگرینی دوست دارد دستمزد ۲ میلیون یورویی‌اش افزایش پیدا کند.
در همین زمینه، گزارش‌هایی مبنی بر علاقه دورتموند، اینتر و پاریسن ژرمن هم به او به گوش می‌رسد. پیشتر هم نام منچستر یونایتد واروتون به عنوان تیم‌های خواهان پلگرینی شنیده می‌شد.
پلگرینی تا امروز ۲۴ بازی برای رم انجام داده است. او در این ۲۴ بازی توانسته ۱۱ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش بدهد و ۳ گل هم به ثمر برساند.

1101