رم و فروش ستاره‌ها؛ زانیولو به لیورپول می‌رود، پلگرینی به پاریسن‌ژرمن

رم و فروش ستاره‌ها؛ زانیولو به لیورپول می‌رود، پلگرینی به پاریسن‌ژرمن

خبرگزاری فوتبالی – ممکن است تیم رم در فصل تابستان دو ستاره خود را به فروش برساند.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، تاخیر در مشخص شدن سرانجام مذاکرات باشگاه رم با گروه فرید کین در خصوص تغییر مالکیت باشگاه و احتمالا عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ممکن است فشارهای مالی ایجاد شده روی رم را بیشتر کند و این باشگاه مجبور شود ستاره‌های خود را به فروش برساند. چند روز پیش هم در پی انتشار تراز مالی رم مشخص شد این باشگاه ۲۷۸ میلیون یورو بدهی مالیاتی دارد و برخی رسانه‌ها اعلام کردند پایتخت‌‌نشین‌ها احتمالا باید ستاره‌های خود را به فروش برسانند.
نیکولو زانیولو که تقریبا با ارزش‌ترین ستاره تیم رم است و قیمتی در حدود ۸۰ میلیون یورو دارد، طبق گزارش ایل ماساجرو و کوریره دلو اسپرت به عنوان گزینه‌ای جذاب روی میز لیورپولی ها قرار گرفته است. هرچند زانیولو فعلا دوران نقاهت پس از جراحی رباط صلیبی‌اش را می‌گذراند اما خاطره خوشی که از خرید صلاح از رم در خاطر لیورپولی‌ها مانده این انتقال را برای مدیران لیورپول جذاب‌تر می‌کند.
لورنزو پلگرینی، دیگر ستاره تیم رم هم که بند فسخی ۳۰ میلیون یورویی دارد مورد توجه پاریسن ژرمن قرار گرفته و این باشگاه متمول به راحتی می‌توان آن بند را فعال کرده و پلگرینی را خریداری کرد. چند تیم دیگر مانند یوونتوس، اینترمیلان، آث میلان و چند باشگاه لیگ برتری هم خواهان پلگرینی هستند.

1101