پاریسن ژرمن رقیب لیورپول برای جذب ستاره جوان دورتموند شد

پاریسن ژرمن رقیب لیورپول برای جذب ستاره جوان دورتموند شد

وبسایت رسمی برنامه نود - کار لیورپول برای جذب کریستین پولیسیچ روز به روز سخت تر می شود.

به گزارش وبسایت نود، کریستین پولیسیچ وینگر 18 ساله امریکایی دورتموند یکی از اهداف اصلی یورگن کلوپ برای تقویت لیورپول در ژانویه محسوب می شود. این بازیکن جوان و آینده دار یکی از بهترین بازیکنان جوان این فصل بوندس لیگا بوده و در بیشتر بازی های دورتموند تا اینجای فصل فرصت حضور در میدان را یافته است. در حالی که از لیورپول به عنوان جدی ترین مشتری او یاد می شد، بیلد روز شنبه خبر داد که پاریسن ژرمن هم می خواهد به صورت جدی برای جذب این بازیکن وارد عمل شود. این صحبت ها در حالی است که مسئولان دورتموند باها اعلام کرده اند تمایلی برای فروش پولیسیچ ندارد و حتی گفته می شود می خواهند قرارداد او را تمدید کنند.

پولسیچ در فصل جاری در 14 بازی برای دورتموند در تمامی رقابت ها به میدان رفته و موفق به زدن 2 گل و ارسال 6 پاس گل شده است. میشائیل تسورک مدیر فنی باشگاه دورتموند اخیراً درباره شایعات رسانه های انگلیس درباره آماده کردن پیشنهاد 30 میلیون یورویی از سوی لیورپول برای جذب پولیسیچ به بیلد گفت:

لیورپول می تواند پیشنهادش برای پولیسیچ را پیش خودش نگه دارد.

پولیسیچ که از ژانویه گذشته فرصت حضور در ترکیب اصلی دورتموند را پیدا کرد تا تابستان 2019 با دورتموند قرارداد دارد و هیچ بند خروج پیش از موعدی در قرارداد او وجود ندارد.

7899