علاقه ليورپول و تاتنهام به جذب هافبک تیم ملی ایتالیا و باشگاه آ اس رم

علاقه ليورپول و تاتنهام به جذب هافبک تیم ملی ایتالیا و باشگاه آ اس رم

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که مدیران و مسئولان لک‌لک‌های آنفیلد به در اختیار گرفتن هافبک خوش‌نقش و ملی‌پوش ایتالیایی گرگ‌های پایتخت‌نشین رُمی علاقه‌مند بوده و به صف مشتریان این بازیکن جوان ملحق شده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایل رومانیستا، نیکولو زانیولو، هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه پایتخت‌نشین آ اس رُم به طور فعال توسط چندین باشگاه چه در داخل خود کشور ایتالیا و چه در سایر کشورهای اروپایی تحت تعقیب و بررسی قرار گرفته است. طبق گزارش خبرنگار این رسانه رُمی، مدیریت باشگاه‌های لیورپول و تاتنهام هاتسپر انگلستان نیز به عرصه رقابت برای به خدمت گرفتن نیکولو زانیولو، ملی‌پوش ایتالیایی گرگ‌های شهر رُم ملحق شده‌اند و دیگر مشتری انگلیسی این بازیکن با کیفیت، مدیر ورزشی سابق یوونتوس، یعنی فابیو پاراتیچی به نمایندگی از باشگاه تاتنهام هاتسپر  می‌باشد. فابیو پاراتیچی که بعد از حدود یک دهه فعالیت در باشگاه یوونتوس، پیش از آغاز رقابت‌های فصل جاری از تورین خارج و بعد از ورود به لندن، به عنوان مدیر ورزشی با رؤسای باشگاه تاتنهام هاتسپر انگلستان قرارداد همکاری امضاء کرد، از تحسین‌کنندگان و علاقه‌مندان بزرگ نیکولو زانیولو به شمار می‌رود و می‌خواهد این بازیکن تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه آ اس رُم این کشور را به نقطه کانونی و عطف تیم ژوزه تبدیل کند.

ایجنت و مدیر برنامه‌های نیکولو زانیولو اخیرا تأیید کرده که در حال حاضر، هیچ مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد این ملی‌پوش ایتالیایی با مقامات و مسئولان جالوروسی در جریان نیست؛ اما تیاگو پینتوز قبلاً تصریح کرده است که مدیران و سران باشگاه پایتخت‌نشین ایتالیایی کار را برای تمدید قرارداد برخی از بازیکنان کلیدی این تیم قبل از پایان زمان رقابت‌های فصل جاری آغاز خواهند کرد.

9404