رسمی؛ قرارداد ایکاردی با پاریسن ژرمن دائمی شد

رسمی؛ قرارداد ایکاردی با پاریسن ژرمن دائمی شد

خبرگزاری فوتبالی – انتقال ایکاردی به پاریسن ژرمن دائمی شد.
به گزارش فوتبالی، مائورو ایکاردی که به کاپیتانی اینترمیلان رسیده بود، به دلیل اختلاف با هواداران و سرمربی جدید این تیم، آنتونیو کونته تصمیم گرفت از این تیم جدا شود. او در فصل نقل و انتقالات تابستانی گذشته راه پاریس را در پیش گرفت و به طور قرضی با حق خرید دائمی پیراهن psg را بر تن کرد.
ایکاردی در پاریس دوران نسبتا موفقی را گذراند و توانست در ۳۱ بازی برای پاریسن‌ژرمن ۲۰ گل بزند و به همراه این تیم قهرمان لیگ فرانسه شود. حالا خبر رسیده اینتر به طور رسمی ایکاردی به را PSG فروخته است.
دقایقی پیش رسما سایت اینتر و بسیاری از رسانه‌ها اعلام کردند ایکاردی که ۶ سال پیراهن اینتر را بر تن می‌کرده از این به بعد بازیکن پاریسن ژرمن شده و این تیم فرانسوی با مبلغ ۵۰ میلیون یورو (به علاوه پاداش‌ها) ایکاردی را خریده است. این قرارداد تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ اعتبار خواهد داشت.
باشگاه پاریسن ژرمن در سایت خود نوشته: مفتخریم تا اعلام کنیم قرارداد ایکاردی دائمی شده و ایکاردی ۲۷ ساله که برای تیم ملی آرژانتین هم بازی کرده است با امضای قراردادی ۴ ساله که تا ژوئن ۲۰۲۴ اعتبار دارد به PSG پیوسته است. او شانزدهمین بازیکن آرژانتینی تاریخ پاریسن ژرمن خواهد بود.

1101