بارسلونا گزینه بعد از واینالدوم را مشخص کرد: هافبک رم

بارسلونا گزینه بعد از واینالدوم را مشخص کرد: هافبک رم

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن در مسیر تغییر مسیر جورجینیو واینالدوم از سمت بارسلونا است. 

به گزارش فوتبالی، پیشنهاد مالی پی اس جی به واینالدوم دو برابر بهتر از پیشنهاد بارسلونا است و کاتالان ها از خرید هافبک هلندی ناامید هستند. حالا آس گزارش داده است که بارسلونا در نظر دارد که لورنزو پلگرینی را به خدمت بگیرد. در حقیقت هافبک ایتالیایی فصل خوبی در رم داشت که در 47 بازی رسمی 11 گل زد و 9 پاس گل داد. این بازیکن تقریبا 3400 دقیقه بازی کرد و در لیست تیم ملی ایتالیا برای یورو هم حضور دارد. پلگرینی تا کنون هفده بازی در تیم ملی ایتالیا داشته است که با پیراهن آتزوری دو گل زده است هر چند که در بازی دوستانه اخیر مقابل جمهوری چک حضور نداشت. 

قرارداد پلگرینی با رم سال آینده به پایان می رسد و به همین خاطر خرید وی توسط بارسلونا چندان مشکل نیست. در حقیقت کاتالان ها شاید تصمیم بگیرند که برخی از بازیکنان خود را وارد این انتقال کنند هر چند که مشخص نیست که آیا مورینیو اجازه جدایی این هافبک را خواهد داد یا نه.

واینالدوم در یک قدمی پیوستن به بارسلونا قرار داشت اما ناگهان پی اس جی با پیشنهاد مالی دو برابر بهتر وارد میدان شد  تا کاتالان ها از خرید وی دور شوند. حالا اگر این هافبک هلندی راهی پاریس شود به نظر می رسد که لورنزو پلگرینی یکی از جدی ترین گزینه های جانشینی او خواهد بود.

4125