برد پر دردسر رم؛ پلگرینی امروز جراحی بینی می‌کند

برد پر دردسر رم؛ پلگرینی امروز جراحی بینی می‌کند

خبرگزاری فوتبالی – ممکن است پلگرینی امروز عمل جراحی بینی انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دیدارهای مهمی در چهارچوب هفته سی و پنجم رقابت‌های سری آ برگزار شد و در یکی از بازی‌ها رم به مصاف فیورنتینا رفت. رم در این بازی توانست ۲-۱ و با دو گلی که جردن ورتو از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند برنده شود اما این برد با اتفاقی تلخ همراه بود.

در یک صحنه، لورنزو پلگرینی،‌هافبک جوان و آینده دار تیم رم با نیکولا میلنکوویچ از فیورنتینا برخورد سختی داشت و این مسئله باعث مصدومیت پلگرینی شد. مصدومیت در حدی بود که پلگرینی از زمین مسابقه بیرون رفت زیرا خونریزی شدید پیدا کرده بود.

در همین رسانه اسکای اسپورت اعلام کرده پلگرینی ممکن است بینی‌اش را امروز به تیغ جراحان بسپارد زیرا احتمالا بینی او شکسته است. به این ترتیب، در صورت انجام عمل جراحی، شماره ۷ تیم رم بازی‌های باقی مانده از سری آ (۲ هفته باقی مانده) را از دست می‌دهد اما ممکن است با استفاده از ماسک، به مسابقات لیگ اروپا برسد و رمی‌ها را در آن دیدارها همراهی کند.

رم با برد مقابل فیورنتینا اختلاف خود با میلان را در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها افزایش داد و حالا ۴ امتیاز بیشتر از روسونری دارد. رمی‌ها در صورت برنده شدن در بازی هفته بعد خودشان می‌توانند سهمیه صعود مستقیم‌شان به لیگ اروپا را قطعی کنند.

1101