وقتی دلیخت یاد گرفت مثل «هالک» غذا نخورد!

وقتی دلیخت یاد گرفت مثل «هالک» غذا نخورد!

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیس دلیخت مدافع هلندی یوونتوس سعی می کند که از هم تیمی خود یعنی یوونتوس همه چیز را در مورد سبک یوونتوس یاد بگیرد، حتی او مسائلی مثل این که عذایش را به سبک هالک نخورد را هم یا دمی گیرد!

به گزارش فوتبالی، کوادرادو بازیکن کلمبیایی یوونتوس اخیرا تصویری از مدافع هلندی در حال خوردن سالاد در رستوران تیم بیانکونری منتشر کرده است. بازیکن کلمبیایی تصویری از شخصیت معروف و کارتونی هالک در اینستاگرام منتشر کرده و خطاب به دلیخت گفته است:" مثل هالک غذا می خوری!"

جالب این که کمی بعد آنیکی نامزد دلیخت ویدیوی دیگری از این بازیکن آرژانتینی در حال غذا خوردن منتشر کرده و خطاب به کوادرادو نوشته است:" درسش را یاد گرفت!"

به نظر می رسد که روحیه یوونتوس برای شروع دوباره مسابقات فوتبال بالاست. تیم تورینی باید در دور برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف میلان برود تا به این جام امید داشته باشد. البته بیانکونری ها سخت تلاش می کنند تا کار قهرمانی لیگ ایتالیا را نهایی کنند چرا که با توجه به پیروزی مقابل اینتر قبل از قرنطینه شانس زیادی برای کسب این مسابقات دارند و به نظر می رسد که امسال هم مثل سالهای گذشته اسکودتو را از آن خود خواهند کرد.