گلزن یوونتوس در واکنش به پاس گل تماشایی کوادرادو: به شام دعوتش می‌کنم!

گلزن یوونتوس در واکنش به پاس گل تماشایی کوادرادو: به شام دعوتش می‌کنم!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی‌پوش و هلندی بیانکونری که گل دیشب تیمش را به ثمر رساند، با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، ماتیاس دلیخت، مدافع تیم ملی فوتبال هلند و ستاره خط دفاعی یوونتوس ایتالیا در دیدار شب گذشته تیمش مقابل کالیاری موفق شد گل نخست بانوی پیر را به ثمر برساند. دلیخت در پایان بازی به خبرنگاران گفت: "بازی را بد آغاز کردیم و خیلی زود یک گل عقب افتادیم. شاید خیلی تنبل و کند بودیم و توپ را به آسانی از دست می‌دادیم. بنابراین بازی بسیار سخت شد اما در پایان توانستیم پیروز شویم. پس از شکست، دوست دارم به سرعت یک بازی دیگر انجام دهیم. حالا در هر هفته یک بازی داریم. باید به سختی تمرین کنیم تا پیروز شویم و امروز شایسته پیروزی بودیم."

مدافع تیم ملی هلند درباره ارسال بی نقص کوادرادو برای او که یک پاس گل شد، گفت: "خوان آن قدر خوب سانتر می‌کند که پارسال نزدیک به پانزده پاس گل داد. در نهایت انجام آن، برای تیم بسیار مهم است. شام دعوتش می‌کنم؟ بله (می‌خندد)."

دلیخت در پاسخ به این سؤال که بعد از شکست مقابل اینتر به یکدیگر چه گفتند و چه واکنشی نشان دادند، گفت: "کار سختی نیست، ترجیح می‌دهم بلافاصله بعد از سه روز بازی کنم، اما وضعیت ما اکنون این است که هفته‌ای یک مسابقه داریم و باید سخت تمرین کنید تا برنده شوید. امروز ما شایسته برد بودیم."

9404