مسی: دلتنگ بازی در نیوکمپ هستم

مسی: دلتنگ بازی در نیوکمپ هستم

خبرگزاری فوتبالی  - لیونل مسی در یک پست اینستاگرامی دلتنگی خود نسبت به بازی در نیوکمپ را ابراز کرد که این مسئله با استقبال هواداران بارسا مواجه شد.
به گزارش فوتبالی، پس از پایان دوران قرنطینه و شیوع کرونا، تیم‌های اروپایی کم کم به تمرینات برگشته‌اند و خود را برای مسابقات آغاز می‌کنند. تیم بارسلونا هم یکی از این تیم‌هاست که چندی پیش تمرینات خود را آغاز کرد اما مسئله اصلی شنبه (دیروز) رخ داد که برای اولین بار پس از دوران کرونا، بازیکنان بارسا پای به نیوکمپ گذاشتند و آنجا تمرین کردند. این مسئله باعث خوشحالی بازیکنان این تیم شده است زیرا از تاریخ ۷ مارچ دیگر در این ورزشگاه بازی نکرده‌اند. مدت زمانی نزدیک به ۳ ماه.
پس از تمرین در ورزشگاه نیوکمپ، به نظر می‌رسد لیونل مسی احساساتی شده و از این اتفاق لذت برده است. او با انتشار عکسی از خودش در ورزشگاه نیوکمپ در اینستاگرامش نوشته:
«واقعا دلم برای اینجا تنگ شده بود. نمی‌توانم برای بازی کردن در نیوکمپ صبر کنم.»
این پست مسی با استقبال بسیار زیادی مواجه شده و تا لحظه نگارش خبر بیش از ۵ میلیون نفر آن را پسندیده‌اند که این تعداد، بیشتر از تعداد لایک‌های چند پست اخیر اوست و می‌توان نتیجه گرفت همان اندازه که مسی دلتنگ بازی در نیوکمپ است، هوادارانش هم دلتنگ بازی او هستند.

1101