عکس؛ سه پسر لیونل مسی در سکو های نیوکمپ

عکس؛ سه پسر لیونل مسی در سکو های نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا به تازگی به یک رکورد تازه در این تیم رسیده است و آن هم عبور از تعداد 767 بازی برای بارسلونا و تبدیل شدن به بازیکنی است که بیشترین بازی را در تاریخ این باشگاه داشته است. به همین مناسبت پیش از آغاز بازی بارسلونا و رئال وایادولید، در مراسمی کوتاه از لیونل مسی تمجید شد و خانواده مسی هم برای این تقدیر در ورزشگاه نیوکمپ بودند.

به گزارش فوتبالی، از مسی با حضور خانواده‌اش تمجید به عمل آمد و از او به خاطر شکستن رکورد تعداد بازی با پیراهن بارسلونا در کل تاریخ این باشگاه، تقدیر به عمل آمد. مسی سه پسر با نام های تیاگو، ماتئو و چیرو دارد که این پسر ها در شبی که قرار بود از پدرشان تمجید به عمل بیاید، در ورزشگاه نیوکمپ حاضر بودند و در تقدیر از پدرشان به روی چمن نیوکمپ آمدند و پس از آن روی سکو های ورزشگاه نیوکمپ رفتند و به تماشای بازی مشغول شدند.

مسی سال هاست که با آنتونلا روکوزو ازدواج کرده است و این سه پسر فرزندان آن ها هستند که لیونل مسی اکنون خانواده خود را برای مراسم تقدیرش به ورزشگاه نیوکمپ آورد تا آن ها هم کنارش حاضر باشند و موفقیت جدید مسی را از نزدیک شاهد باشند.

1470