عکس؛ ورود مسی به رختکن نیوکمپ با دمپایی!

عکس؛ ورود مسی به رختکن نیوکمپ با دمپایی!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و الچه بازی معوقه‌ی هفته‌ی اول لالیگا را در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌کنند. اما نکته‌ی جالبی که پیش از آغاز این بازی وجود داشت، ورود لیونل مسی به رختکن بارسلونا با دمپایی بود و این در حالی بود که تمامی بازیکنان بارسلونا با کفش وارد شده بودند و این فقط مسی بود که با دمپایی آمد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که لیونل مسی زود تر از موعد، کفش های خود را با دمپایی عوض کرده است تا بتواند سریعتر و راحت تر کفش های استوک خود را پوشیده و وارد زمین چمن شود. البته مسی معمولا با کفش وارد رختکن نیوکمپ می‌شد و در واقع با کفش از اتوبوس پیاده شده و به سمت ورزشگاه می‌رفت اما این بار او دمپایی پوشیده بود و در واقع کفش ها را زود تر از حد معمول عوض کرده بود.

در واقع این تصویر از لیونل مسی که او با دمپایی وارد رختکن شده، در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت و برای آن‌ها جالب بود. مسی در این فصل از رقابت ها پستی و بلندی های عجیب و غریبی را تجربه کرده اما بسیار بعید به نظر می‌رسد که او در این فصل به همراه بارسلونا جامی ببرد چرا که در هر سه تورنومنت عملکرد جالبی نداشته‌اند.

1470