خواهر گتوزو در سن 37 سالگی به علت یک بیماری نادر درگذشت

خواهر گتوزو در سن 37 سالگی به علت یک بیماری نادر درگذشت

پایگاه خبری فوتبالی - فرانچسکا خواهر 37 ساله گنارو گتوزو سرمربی ناپولی صبح امروز درگذشت و بدین ترتیب بازیکن اسبق میلان و تیم ملی ایتالیا داغدار شد.

به گزارش فوتبالی، فرانچسکا امروز صبح در بیمارستان بوستو آرسیزیو در نزدیکی میلان جان خود را از دست داد و گنارو مجبور شد تا ناپل را ترک کند و راهی میلان شود تا بتواند در کنار خانواده اش در این لحظات سخت حضور داشته باشد.

گتوزو در اواسط بهمن ماه پس از پیروزی در زمین سمپدوریا در کنفرانس مطبوعاتی حضور نیافت که در همان زمان مشخص شد که علت غیبت وی شرایط وخیم خواهرش است. خواهر گتوزو دچار بیماری نادری شده بود و چندین ماه مبارزه کرد. او در ماه فوریه تحت عمل جراحی قرار گرفت که بعد از آن در حدود چهار ماه در بیمارستان حضور داشت.

گتوزو دو ماه را در ناپولی در قرنطینه سپری کرد و نتوانسته بود که خواهرش را ببیند. او در حالی خبر درگذشت خواهرش را دریافت کرد که برای کار کردن و تمرینات به زمین تمرین کاستل والتورنو رفته بود اما در نهایت مجبور شد که به میلان برگردد و این لحظات دردناک را در کنار خانواده اش سپری کند. باشگاه ناپولی در بیانیه ای درگذشت خواهر گتوزو را تسلیت گفت.