خاطره تلخ لوزانو از دوران فعالیت زیر نظر گتوزو در ناپولی

خاطره تلخ لوزانو از دوران فعالیت زیر نظر گتوزو در ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک مکزیکی باشگاه ناپولی از دوران کابوس وار حضور جنارو گتوزو در این تیم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی ، هیروینگ لوزانو، ستاره مکزیکی ناپولی  در مورد کابوس خود در زمان گنارو گتوزو صحبت کرد و فاش کرد که حتی در یک مرحله از ناامیدی مرتب گریه کرده است. وینگر ۲۸ ساله در سال ۲۰۱۹ به ایتالیا نقل مکان کرد و در ابتدا با کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق میلان و رئال مادرید کار کرد. چند ماه پس از آمدن لوزانو، تغییری در سرمربی تیم، گتوزو را به شهر ناپل آورد و باعث شد که بازیکن ملی پوش مکزیکی سخت ترین دوران حرفه ای خود را تحمل کند.

لوزانو که اکنون به آیندهوون هلند بازگشته  به یک برنامه تلویزیونی درباره فعالیت زیر نظر گتوزو گفت: "او من را نمی شناخت، او حتی نمی دانست کجا بازی می کنم و هرگز از من چیزی نپرسید. وقتی فوتبالیست هستید می دانید که لحظاتی وجود دارد که می گویید وای! اوضاع اینجا خوب پیش نمی رود.' این همان لحظه برای من بود."

لوزانو که تا تابستان ۲۰۲۳ با ناپولی همکاری می کرد، در مورد این که شرایط سختی داشت، اضافه کرد: "من همیشه روی نیمکت بودم و این زمانی بود که گفتم اینجا چیزی برای من وجود ندارد. آن سال خیلی وحشتناک بود، من با ناامیدی در کنار همسرم گریه کردم. به خودم می گفتم که تو آنجا از خیلی‌ها بهتری و از خودت می‌پرسیدم چرا به من بازی نمی‌دهند؟ چرا نمی‌گذارند بازی کنم؟ این بسیار دردآور بود"

 ۱۰۰۹