خبر خوش برای تیم گتوزو؛ یوونتوس - ناپولی تکرار می شود

خبر خوش برای تیم گتوزو؛ یوونتوس - ناپولی تکرار می شود

خبرگزاری فوتبالی - ناپولی در شکایت خود به کمیته استیناف در مورد حکم بازی با یوونتوس برنده شد و بدین ترتیب بازی تیم گتوزو و یوونتوس تکرار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در روز چهارم اکتبر، ناپولی نتوانست برای بازی مقابل یوونتوس به تورین سفر کند. در حقیقت مقامات بهداشتی اجازه سفر ناپولی را ندادند چرا که برخی از بازیکنان ایتم به کرونا مبتلا شده بودند. کمیته انضباطی تصمیم گرفت که ناپولی را با نتیجه سه بر صفر بازنده اعلام کند و یک امتیاز از این تیم کسر شد. 

ناپولی در دفاعیات خود اعلام کرد که مقامات بهداشتی منطقه ناپل اجازه سفر آنها را نداده اند چرا که پیوتر زیلینسکی و الجیف الماس به کرونا مبتلا شده بودند. در حقیقت تقابل بازیکنان ناپولی با جنوا باعث شد تا چندین بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شوند.

در نهایت ناپولی پس از چندین ماه شکایت با ارائه دفاعیه توانست برنده شود. بدین ترتیب یک امتیاز به ناپولی برگردانده شد، سه امتیاز از یوونتوس پس گرفته شد و حالا نتیجه بازی درون زمین مشخص خواهد شد. کمیته مسابقات باید زمان جدیدی را برای این بازی معوقه در نظر بگیرد. قطعا یوونتوسی ها از این خبر خوشحال نیستند چرا که سه امتیاز را از دست داده اند در حالی که ناپولی فرصت خوبی دارد تا سه امتیاز کلیدی را به دست بیاورد و به صدر جدول نزدیک شود.

4125