هواداران افراطی ناپولی: از مدیران بیزاریم، به گتوزو افتخار می‌کنیم!

هواداران افراطی ناپولی: از مدیران بیزاریم، به گتوزو افتخار می‌کنیم!

پایگاه خبری فوتبالی – هواداران افراطی تیم ناپولی با انتقاد از مدیران این تیم به حمایت از گتوزو پرداختند و او را تمجید کردند.

به گزارش فوتبالی، تیم ناپولی امسال نتایج قابل قبولی گرفته و امروز می تواند در صورت پیروزی در دیدار مقابل ورونا سهمیه لیگ قهرمانانش را هم قطعی کند. در همین زمینه هواداران افراطی ناپولی به شدت از گتوزو حمایت و او را تمجید کردند.

در بیانیه هواداران افراطی ناپولی درباره عملکرد امسال تیم آمده: «به انتهای فصلی رسیدیم که در آن هواداران کم اهمیت‌ترین جزء آن بودند. این مسئله یعنی ما نمی توانیم حس کنیم این فصل کاملا متعلق به ما است. با این وجود مولفه‌ها و ارزش‌های کسانی که پیراهن تیم را بر تن می‌کنند حفظ شده و این دلیلی است که ما به گتوزو افتخار کنیم. بیشتر از کسب سهمیه لیگ قهرمانان که حداقل هدف ما است به او افتخار می‌کنیم که حس تعلق داشتن به تیم را منتقل کرده که با ارزش‌ترین چیز برای هواداران است. با این حال چیزی جز عمیق ترین حس بیزاری و تحقیر برای مدیران و رسانه‌های خائن و بخشی از شهر که می‌خواستند گتوزو را که دورانی سخت شامل فوت نزدیکان، مشکل بیماری چشم و تیمی ناقص را پشت سر می‌گذاشت، اخراج کنند نداریم. در نهایت تیم را تحسین می‌کنیم زیرا با بلوغ در سمت درست ماجرا ایستاده است.»

1101