چالهان اوغلو: زلاتان قهرمان میلان است؛ او غرور ندارد

چالهان اوغلو: زلاتان قهرمان میلان است؛ او غرور ندارد

خبرگزاری فوتبالی – هاکان چالهان ‌اوغلو با تمجید از زلاتان ابراهیموویچ او را قهرمان میلان دانست. او می‌گوید زلاتان آدم مغروری نیست.
به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ سوئدی در ماه ژانویه به میلان برگشت و از زمان حضور دوباره‌‌اش در سری آ توانسته ۴ گل برای روسونری به ثمر برساند.
هفته گذشته پس از بازگشت بازیکنان به میلان برای ادامه لیگ، زلاتان هم در تمرینات حضور یافت اما هنوز آینده این مهاجم ۳۸ ساله مشخص نیست. چالهان اوغلو، بازیکن تیم میلان در این رابطه به بین اسپرت گفهت: او بازیکن جدیدی برای میلان نیست. او یک سوپراستار است و تجربه زیادی دارد. او ستاره ماست و با ما در هر زمینه‌ای مشارکت دارد. زلاتان با تجربه‌اش، جاه‌طلبی‌اش در بازی و ذهنیتش به ما کمک می‌کند تا در زمین بهترین عملکردمان را داشته باشیم.
هافیک تیم میلان در ادامه افزود: هرکسی از بیرون  زلاتان را نگاه کند تصور می‌کند او مغرور است اما فکر می‌کنم او هیچ غروری ندارد. او بسیار مهربان است و اهل شوخ طبعیست. از گذراندن وقت کنار او لذت خواهید برد.
چالهان اوغلو که در سال ۲۰۱۷ از تیم لورکوزن به میلان پیوسته تا به حال ۹۰ بازی برای میلانی‌ها انجام داده و ۱۲ گل زده است. او از سال ۲۰۱۳ در تیم ملی ترکیه هم عضویت دارد و توانسته ۴۸ بار پیراهن تیم ملی کشورش را برتن کند.

1101