هاکان چالهان اوغلو اتحاد بازیکنان اینتر در پیروزی مقابل رم را ستود

هاکان چالهان اوغلو اتحاد بازیکنان اینتر در پیروزی مقابل رم را ستود

پایگاه خبری فوتبالی- هاکان چالهان اوغلو هافبک ترکیه ای اینتر پس از پیروزی درخشان مقابل رم اتحاد بازیکنان را رمز موفقیت تیم اینتر دانست.

به گزارش فوتبالی ، این هافبک میانی اینتر پس از پیروزی مقابل رم در رقابت های سری آ گفت: " نکته مهم در چنین دیدار هایی این است که همه تیم همیشه متحد و یک دست بمانیم، مهم نیست چه کسی وارد می شود و چه کسی خارج می شود. در داخل رختکن جو واقعا مثبتی وجود دارد. هر بازیکنی اگر بازی کند یا بازی نکند عصبانی نیست و همه ما فقط به قهرمانی و پیروزی فکر می کنیم و به این فکر می کنیم که دیگر در مقابل تیم های کوچک  اشتباه نکنیم."

هاکان چالهان اوغلو در ادامه درباره نقش خود در ترکیب تیم اینتر افزود: " من در تیم اینتر احساس راحتی می کنم زیرا در خط هافبک تیم بک مهره مهم هستم. من پیش از اینکه هافبک دفاعی باشم، در فاز دفاعی و در دوئل ها رشد زیادی کردم. من در این فصل کمی از دروازه حریفان دور هستم و برای گلزنی دلتنگ هستم اما گاهی در همین پست هم برای گل زدن جلو می روم. در مورد اصلانی هم باید بگویم او بازیکن بسیار مهمی است و در حال رشد است و به نظر من بسیار با استعداد است. او کیفیت بالایی دارد و ما به او کمک می کنیم تا قوی تر شود. این را با کمال احترام می گویم ما مقابل ساسولو و بولونیا اشتباه کردیم اما بسیار مراقب هستیم که این اشتباهات را دیگر تکرار نکنیم."

۱۰۰۹