رسمی؛ هیچ کس در لیگ انگلیس به کرونا مبتلا نیست

رسمی؛ هیچ کس در لیگ انگلیس به کرونا مبتلا نیست

پاییگاه خبر فوتبالی - ساعاتی بعد از آن که دولت بریتانیا رسما مجوز بازگشت فوتبال به انگلیس را اعلام کرد، سازمان لیگ فوتبال انگلیس اعلام کرد که در تست اخیر نتیجه تست های کرونا منفی بوده و هیچ بازیکن یا عضوی از کادر فنی تیم های انگلیسی به کرونا مبتلا نبوده است.

به گزارش فوتبالی، سازمان لیگ فوتبال انگلیس اعلام کرد که در روزهای پنجشنبه و جمعه مجموعا 1130 تست کرونا از بازیکنان، مربیان و پرسنل باشگاه ها گرفته شده است که نتیجه هیچ کدام از تست ها مثبت نبوده است. این خبر مهمی برای لیگ انگلیس است که قرار است در روز 28 خرداد با بازی معوقه منچسترسیتی و آرسنال آغاز شود. در حال حاضر دولت بریتانیا مجوز بازگشت تمرینات گروهی را صادر کرده است.

لیگ انگلیس در هفته های اخیر به طور میانگین هفته ای دو بار از بازیکنان و پرسنل باشگاه ها تست کرونا گرفته است. این سومین تست کرونا بود که خوشبختانه هیچ کسی به کرونا مبتا نبود و نتیجه تست ها منفی بود. در اولین تست از 748 آزمایش فقط شش نفر در سه باشگاه به کرونا مبتلا بودند. در دومین تست از 996 نفر مجموعا دو نفر به کرونا مبتلا بودند و در سومین تست که هفته گذشته گرفته شد از 1008 نفر مجموعا چهار نفر در دو باشگاه به کرونا مبتلا بودند.