یک بازیکن برایتون به ویروس کرونا مبتلا شد

یک بازیکن برایتون به ویروس کرونا مبتلا شد

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه برایتون اعلام کرده که نتیجه آزمایش ویروس کرونای یکی از بازیکنانش مثبت بوده است. البته آنها نام این بازیکن را فاش نکرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، پل باربر، مدیر ارشد اجرایی باشگاه در یک نشست خبری مجازی در روز پنجشنبه گفت که سه بازیکن علائم ویروس کرونا را داشته‌اند و تحت آزمایش قرار گرفته‌اند، که نتیجه یکی از آنها مثبت بوده است.

بازیکنان تیم گراهام پاتر در حال حاضر در خانه‌هایشان تمرین می‌کنند. آنها به دستور دولت عمل می‌کنند که اعلام کرده افراد باید فاصله مجاز را از هم رعایت کنند.

باربر گفته که آنها به صورت مرتب از بازیکنانشان آزمایش نمی‌گیرند، اما چند بازیکن اوضاعی داشته‌اند که باعث نگرانی شده است.

پاتر گفته که حتی همسر او هم علائم این بیماری را نشان داده است. او البته گفته که همسرش حال مساعدی دارد، و خانواده‌اش در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

پاتر از خانه‌اش در ساحل جنوبی انگلیس جلسات تمرین مجازی را با بازیکنان برگزار می‌کند. او این کار را چهار بار در هفته انجام می‌دهد. پاتر همچنین جلسات با کادر فنی را به صورت مجازی برگزار می‌کند. او به دنبال آن است که پس از شروع مجدد فصل، تیم او آمادگی بالایی داشته باشد.

برایتون اولین باشگاه لیگ برتری شد که نشست خبری‌اش را به صورت اینترنتی برگزار کرد.

8444