لیگ انگلیس مثبت شدن تست کرونای چهار نفر را تایید کرد

لیگ انگلیس مثبت شدن تست کرونای چهار نفر را تایید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ برتر انگلیس روز چهارشنبه اعلام کرد که از مجموع 1008 تست کرونای گرفته شده در روزهای 25 و 26 می از بازیکنان و کارمندان باشگاه، نتیجه تست کرونای چهار بازیکن مثبت بوده است. این چهار تست مثبت مربوط به باشگاه مختلف بوده است هر چند که هویت آنها تایید نشده است.

به گزارش فوتبالی، لیگ انگلیس با باشگاه ها به توافق رسیده و بازیکنان و اعضای کادر فنی هفته ای دو بار تست کرونا بدهند. هفته گذشته 1750 تست گرفته شد که نتیجه هشت تا از انها مثبت شد (در مرحله اول 6 تست از 748 تا در سه باشگاه مثبت شد و در مرحله دوم، دو تست از 996 تست در دو باشگاه مثبت شد). در حقیقت لیگ انگلیس تعداد تست های هر باشگاه را از 50 به 60 افزایش داد و مرحله دوم تست ها در هفته آینده گرفته خواهد شد.

بازیکنان و کارمندان مبتلا شده باید هفت روز در قرنطینه باشند. از روز چهارشنبه تمرینات به همراه برخورد آغاز شده است و لیگ انگلیس وارد مرحله دوم شده است. پنجشنبه قرار است که باشگاه ها و لیگ انگلیس جلسه بگذارند و در مورد شروع دوباره مسابقات و تعیین زمان قطعی بازگشایی مسابقات به نتیجه برسند و بالاخره زمان شروع دوباره فوتبال در لیگ برتر انگلیس را اعلام کنند.