لغو دیدار فولام برابر برنلی به دلیل افزایش مبتلایان به ویروس کرونا

لغو دیدار فولام برابر برنلی به دلیل افزایش مبتلایان به ویروس کرونا

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار فولام و برنلی در لیگ برتر در روز یکشنبه لغو شد چرا که باشگاه لندنی افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را اعلام کرده است.
به گزارش فوتبالی، این دومین دیدار فولام است که در عرض پنج روز گذشته لغو شد چرا که پیش از این دیدار روز چهارشنبه این باشگاه در برابر تاتنهام نیز لغو شده بود تا این چهارمین دیدار در چارچوب مسابقات لیگ برتر در یک ماه گذشته باشد که به این دلیل برگزار نشده باشد. در بیانیه منتشر شده از سوی فولام آمده: " پس از مشخص شدن افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا پس از انجام تست‌های جدید، باشگاه تایید می‌کند که پس از انجام مذاکره با مسئولان لیگ برتر و توصیه تیم پزشکی دیدار این هفته برابر برنلی نیز برگزار نخواهد شد. افرادی که با تست مثبت ویروس کرونا روبرو شده‌اند بر اساس قوانین و پروتکل‌های لیگ برتر و دولت بریتانیا خودشان را قرنطینه کرده‌اند. ما امیدوار هستیم که این افراد شرایط خوبی داشته باشند و هر چه سریع‌تر بهبود پیدا کنند. "
در بیانیه منتشره از سوی سازمان لیگ برتر نیز اعلام شده که تمامی اعضای تیم فولام بار دیگر تست داده‌اند و با افزایش موارد روبرو شده‌اند.

۱۸۱۱