احتمال ادامه فوتبال در برزیل با حضور ۵۰ درصد از هواداران در ورزشگاه

احتمال ادامه فوتبال در برزیل با حضور ۵۰ درصد از هواداران در ورزشگاه

خبرگزاری فوتبالی – ممکن است در برزیل ۵۰ درصد از هواداران اجازه حضور در ورزشگاه داشته باشند.
به گزارش فوتبالی، با شیوع کرونا فوتبال در دنیای و در تمام قاره‌ها متوقف شد و حالا کم‌کم این ورزش دوست داشتنی در حال برگشتن به دنیا است. کشور برزیل هم از این قاعده مستثنی نبود و فوتبال در این کشور هم متوقف شد اما با توجه به تلاش باشگاه‌هایی که در ریو حضور دارند، ممکن است به زودی تمرینات در این کشور هم آغاز شود. در این میان، دولت برزیل قوانین مشخصی برای سلامتی و اقتصاد این کشور تعیین کرده که فوتبال هم باید از آن پیروی کند.
به نقل از AOL، بازگشت فوتبال در ریو دو ژانیرو برزیل اححتمالا با حضور ۵۰ درصد هواداران در ورزشگاه‌ها ادامه می‌یابد. قرار است در صورت امکان، تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور می‌یابند با فاصله دو متر از هم بنشینند. کلیه سطوح و مکان‌هایی که به طور مشترک استفاده می‌شود (مانند دستشویي‌های ورزشگاه) ضدعفونی می‌شود استفاده از ماسک هم اجباری خواهد بود.
روز جمعه یکی از مسئولین دولتی برزیل به نام ویلسون ویتزل اندکی قوانین تمرین را سهولت بخشید و یان مسئله باعث شد تا باشگاه فلامینگو از محرومیت‌ای سنگین بابت تمرین کردن بدون اجازه رهایی یافته است. در رابطه با بازگشت فوتبال گفته: این مسئله از روز اول حاشیه‌ به وجود آورده است. من از روز اول اعلام کرده‌ام که تمرینات نباید به راحتی  و بدون توجه به نگرانی‌های موجود انجام شود. همان‌طور که ورزشکاران دغدغه مدیرانشان را دارد باید مسئولیت‌پذیر هم باشند. باید از ورزشکاران مراقبت شود. تصمیم حرومیت باید توسط نهادهای صنفی مختلف گرفته شود نه اینکه صحبت‌های من باعث محرومیت شود و مخاطب خاصی داشته باشم. مخالف تمرین و بازی دوباره فلامینگو نبودم. خود باشگاه‌ها باید درباره بازیکنانشان مسئولیت پذیر باشند.

1101