آخرین اخبار از فوتبال اسپانیا؛ بازی‌ها ۷۲ ساعت یک‌بار، هزینه‌ سفر با لالیگا

آخرین اخبار از فوتبال اسپانیا؛ بازی‌ها ۷۲ ساعت یک‌بار، هزینه‌ سفر با لالیگا

خبرگزاری فوتبالی – هنوز تمرینات گروهی تیم‌های لالیگایی آغاز شده اما بحث در مورد پروتکل‌ها در این لیگ ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی،  جلسات و صحبت‌های دولت اسپانیا درباره آغاز فوتبال در تاریخ ۱۲ یا ۱۸ ژوئن ادامه دارد و در این جلسات در خصوص چگونگی پروتکل‌ها هم بحث می‌شود. تباس، رئيس لالیگا این هفته نمایندگان باشگاه‌های لالیگایی را ملاقات کرد و درباره شرایط ادامه بازی‌ها به صحبت پرداخت.
لالیگا اصرار دارد تمام تیم‌ها با پرواز چارتر سفر‌های خود را انجام دهند تا ریسک سرایت کاهش یابد و از آن‌جایی که تمام تیم‌های توانایی مالی چنین کاری را ندارند خود لالیگا مسئولیت این بخش را بر عهده می‌گیرد. همچنین از باشگاه ها خواسته شده در همان روز بازی سفر انجام دهد و هر ۷۲ ساعت یک‌بار بازی‌ها برگزار گردد.
ایده ورود تیم‌ها به اردو تا پایان لیگ متوقف شده زیرا بازیکنان علاقه‌ای به انجام آن ندارند و آن را ضروری نمی‌دانند و شرایط اقتصادی باشگاه‌ها هم بر عدم تمایل بازیکنان دامن زده است. این مسئله باعث شده تا ایده مذکور فعلا کنار گذاشته شود و احتمالا قبل از آغاز رسمی بازی‌ها دوباره به جریان می‌افتد. بازیکنان هم باید ۴۸ ساعت قبل از بازی‌ها تست کوید۱۹ را پشت سر بگذرانند و این مسئله در حالی اتفاق می‌افتد که تمام تیم‌ها در حال گذراندن هفته دوم تست‌ها هستند.

1101