شوچنکو: دوست دارم به عنوان سرمربی به میلان برگردم

شوچنکو: دوست دارم به عنوان سرمربی به میلان برگردم

پایگاه خبری فوتبالی - آندری شوچنکو اسطوره میلان اعلام کرد که یکی از اهداف دوران مربیگری خود این است که به عنوان مربی دوباره به روسونری ها ملحق شود.

به گزارش فوتبالی، شوچنکو اوکراینی بی تردید یکی از مهمترین و بهترین مهاجمان سالهای اخیر میلان است که در دو دوره حضور در این تیم 175 گل زده است و یک لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است. شوچنکو 43 ساله از سال 2016 سرمربی تیم ملی اوکراین شده و توانسته تیمش را به یورو 2020 رهنمون سازد اما به نظر می رسد که رویاهای دیگری برای مربیگری در سر دارد. شوچنکو در مصاحبه با میلان نیوز گفته است :" در حال حاضر همه منتظر هستند تا فصل به اتمام برسد. هر بازیکنی تلاش می کند تا فصل به خوبی تمام شود. بعد از آن همه با هم شرایط را بررسی می کنند و در مورد آینده میلان تصمیم گیری خواهد شد.دوست دارم روزی به عنوان سرمربی به میلان برگردم. میلان همیشه در قلب من خواهد بود و محبت زیادی برای هوادارانشان قائل هستم. ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد اما یکی از اهدافم این است که به عنوان مربی دوباره به روسونری ها ملحق شوم. در حال حاضر فقط به تیم ملی اوکراین فکر می کنم و تنها تمرکزم روی تیم ملی است."

در پایان شوچنکو در مورد آینده روسونری ها گفت:" به آنها همیشه توصیه می کنم که بهترین تلاش خود را در تمرینات و درون بازیها داشته باشند. بدین ترتیب می توان به هواداران احترام گذاشت."