روایت شوچنکو از اصابت موشک در حوالی منزلش

روایت شوچنکو از اصابت موشک در حوالی منزلش

پایگاه خبری فوتبالی - آندری شوچنکو مهاجم سابق میلان و چلسی اعلام کرد که در زمانی که در اوکراین حضور داشته، این احتمال وجود داشته است که با یکی از موشک هایی که از جانب نیروهای نظامی روسیه پرتاب شده، جانش را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، شوچنکو در حال حاضر به عنوان یکی از مهمانان فیفا در دوحه حضور دارد و یکی از مدعوین حاضر در جام جهانی قطر است. ستاره سابق فوتبال اوکراین در روز یکشنبه در ورزشگاه لوسیل  تماشاگر بازی آرژانتین و فرانسه خواهد بود.

شوچنکو در مصاحبه با اسکای اسپورت در مورد شرایط کشور اوکراین پس از حمله نظامی روسیه صحبت کرد و گفت که در اواخر ماه گذشته با خوش شانسی از حمله موشکی روسیه نجات پیدا کرده است.  وی اظهار داشت:" یکی از موشک های پرتاب شده خیلی به من نزدیک بود. حدود دو کیلومتر از محل اصابت موشک فاصله داشتم. یکی از ژنراتورهای مرکزی برق مورد اصابت قرار گرفت چرا که همه می دانیم که هدف روس ها حمله به تجهیزات  کلیدی است. انفجار را کاملا در نزدیکی خود حس کردم. وقتی که به منطقه جنگی می روم، می دانم که این اتفاق رخ می دهد."

شوچنکو در دوحه سعی می کند که با سیاستمداران مختلف ملاقات کند و در تلاش است تا به نمایندگی از  دولت اوکراین بتواند حمایت کشورهای مختلف را در مقابل حمله نظامی روسیه به کشورش جلب کند.

4125