تمجید شوچنکو از دروازه‌بان رئال مادرید در آستانه دیدار اوکراین مقابل اسپانیا

تمجید شوچنکو از دروازه‌بان رئال مادرید در آستانه دیدار اوکراین مقابل اسپانیا

خبرگزاری فوتبالی – شوچنکو، اسطوره فوتبال اوکراین که هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده دارد به تمجید از دروازه‌بان اوکراینی رئال پرداخت.

به گزارش فوتبالی، آندری لونین به باشگاه رئال مادرید برگشته تا رئالی‌ها از حضور یک ذخیره مطمئن برای تیبو کورتوا بهره‌ مند باشند. این مسئله با واکنش سرمربی تیم اوکراین یعنی آندری شوچنکو مواجه شده زیرا او معتقد است لونین به دلیل شرایط سنی‌اش می‌تواند در رئال مادرید بدرخشد.

آندری شوچنکو، مهاجم سابق تیم‌ها میلان و چلسی در آستانه دیدار اسپانیا و اوکراین در لیگ ملت‌های اروپا به تمجید از دروازه‌بان تیمش پرداخته و او را صاحب یک پتانسیل بالقوه برای درخشیدن در رئال مادرید می‌داند.

شوچنکو در کنفرانس خبری بازی مقابل اسپانیا به خبرنگاران گفته: لونین پتانسیل زیادی دارد و آن پتانسیل دلیلی است که باعث شده او به رئال مادرید برگردد. فکر می‌کنم او برای موجه شدن با چالش‌ها آماده است. هم در باشگاه و هم در تیم ملی. او برای ما چندین بار به میدان رفته است و سطح خود را نشان داده. من به او اطمینان زیادی دارم.

گفتنی است لونین ۲۱ ساله در سال ۲۰۱۸ به رئال مادرید پیوست اما به تیم‌های لگانس،‌ وایادولید و اویدو قرض داده شد تا حتی یک بار هم با پیراهن رئال مادرید به میدان نرود. از سال ۲۰۱۸ به تیم ملی اوکراین هم دعوت شده است و سابقه ۵ بازی ملی را در کارنامه خود دارد.

1101