جانشین تیبو کورتوا به کرونا مبتلا شد

جانشین تیبو کورتوا به کرونا مبتلا شد

خبرگزاری فوتبالی – آندری لونین، دروازه‌بان دوم تیم رئال مادرید در فصل جاری به ویروس کرونا مبتلا شده و پاسخ تست کرونا او مثبت است.

به گزارش فوتبالی، لونین که هم‌اکنون به همراه اعضای تیم ملی اوکراین در اردو به سر می‌برد در لحظه ورود تست کرونا داده و پاسخ این تست مثبت از آب درآمده است.

اوکراینی‌ها ۳ بازی بسیار جذاب مقابل ۳ قدرت بزرگ فوتبال دارند اما حالا لونین باید در هتل محل اقامت تیم ملی اوکراین قرنطینه شود. اوکراینی‌ها هم اکنون در فرانسه به سر می‌برند تا در دیداری دوستانه مقابل قهرمان جهان بازی کنند اما پس از آن مقابل آلمان و  اسپانیا قرار خواهند گرفت. نکته عجیب آن‌جاست که یوری پانکیف، دیگر دروازه‌بان تیم اوکراین هم به کرونا مبتلا شده و اصلا به تیم ملی دعوت نشده است. حالا جورجی بوشچان تنها دروازه‌بانی است که شوچنکو می‌تواند در ترکیب تیمش از آن بهره ببرد.

لونین ۲۱ ساله که سابقه بازی در تمام رده‌های سنی برای تیم اوکراین را دارد و حصول آکادمی دنیپرو است در سال ۲۰۱۸ به رئال مادرید پیوست اما در این سال‌ها در تیم‌هایی چون لگانس، وایادولید و اویدو قرض داده شد تا امسال امید داشته باشد با حضور در رئال جایگاهی برای خود دست و پا کند.

1101