پیام اسطوره میلان در مورد حمله روسیه به اوکراین

پیام اسطوره میلان در مورد حمله روسیه به اوکراین

پایگاه خبری فوتبالی - آندری شوچنکو اسطوره میلان و فوتبال اوکراین در پیامی اینستاگرامی به حمله نیروهای نظامی روسیه به کشورش واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، شوچنکو که اخیرا از هدایت جنوا برکنار شده، در پیامی نوشت:" اوکراین وطن من است. همیشه به مردم و کشور خودم افتخار می کنم. لحظات مشکل زیادی داشتیم و در 30 سال اخیر یک ملت را تشکیل دادیم. ملتی با شهروندانی صادق، سختکوش و عاشق آزادی. این مهمترین فعالیت ماست."

اسمولوف بازیکن روس تیم دینامو مسکو یک تصویر کاملا سیاه در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و با پیامی تحت عنوان "نه به جنگ" با حمله نیروهای نظامی کشورش به اوکراین واکنش نشان داد.

اولکساندر زینچنکو بازیکن اوکراینی منچسترسیتی نیز به شدت به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه حمله کرد و تصویری از وی را در بخش استوری اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:"امیدوارم که به شکل بسیار دردناکی بمیری، تو یک غول هستی." که البته کمی بعد اینستاگرام این پیام را به بهانه ترویج خشونت حذف کرد.

یارمچوک بازیکن اوکراینی تیم بنفیکا نیز پس از گلزنی در بازی دیشب مقابل اژاکس در پیامی اینستاگرامی نوشت:" من اوکراینی هستم و به این مسئله افتخار می کنم. هزاران کیلومتر از زادگاهم دور هستم اما با این وجود از مردم کشورم حمایت می کنم. این کشور ماست و تاریخ و فرهنگ ما را تشکیل می دهد. از افرادی که از ارزشهای ما دفاع می کنند، تشکر می کنم."

4125