دفاع چلنگر از بلاژویچ در برابر یک اتهام بزرگ؛ نهایت خلافش، کشیدن سیگار بود

دفاع چلنگر از بلاژویچ در برابر یک اتهام بزرگ؛ نهایت خلافش، کشیدن سیگار بود

پایگاه خبری فوتبالی- مترجم سرمربی اسبق تیم ملی به اتهامی که به این مربی وارد شده واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، خبرگزاری ایسنا امروز با یک مربی که هویتش افشا نشده مصاحبه کرده و از قول او درباره دلالی در فوتبال ایران گزارش مفصلی نوشته است.

یکی از نکات مهم این گزارش، ادعای مربی مربوطه درباره ارتباط میروسلاو بلاژویچ با شبکه دلالی است. این مربی به جلسه‌اش با ماموران امنیتی و نظارتی اشاره کرده و گفته:" در آن جلسه یکی از کارمندان فدراسیون فوتبال نیز حضور داشت. من خاطره جالبی از دوره بلاژویچ تعریف کردم که متوجه شدم خودشان موضوع را به ریز می‌دانند. دوره این سرمربی کروات، مافیای دلالی از او فیلم‌های مستهجن تهیه کرده بودند و پس از تهدیدش خواسته بودند تا همکاری لازم را داشته باشد. از قرار معلوم در آن مقطع برخی بازیکنان را این گروه دلالی به عضویت تیم ملی درمی‌آورند. یعنی بلاژویچ تعدادی بازیکن به تیم ملی دعوت می‌کرد و نام تعدادی را هم این گروه دلالی به او می‌دادند که به تیم ملی دعوت کند."

خبرنگار فوتبالی برای بررسی این ادعا با رضا چلنگر  مترجم میروسلاو بلاژویچ در دوران حضورش در تیم ملی ایران تماس گرفت. چلنگر درباره این ادعا گفته:" اگر بخواهم ساده صحبت کنم باید بگویم که نهایت خلاف بلاژویچ، سیگار کشیدن بوده است. برای من سوال است که چرا در این 20 سالی که از سرمربیگری او در تیم ملی گذشته، هیچ صحبتی درباره فیلم مستهجن نبوده و حالا یکدفعه چنین بحثی مطرح شده است"

چلنگر درباره اینکه آیا در دوره حضور بلاژویچ، بازیکن مشکوکی به تیم ملی دعوت شد می‌گوید:" کافیست لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی در آن مقطع را بررسی کنید تا متوجه شوید که حتی یک مورد مشکوک هم وجود نداشته است. کاشکی مربی‌ای که چنین ادعایی را درباره بلاژویچ مطرح کرده آنقدر شجاعت داشت که حاضر می‌شد هویتش را افشا کند"

1984