هاشمیان: در تیم بلاژویچ می‌ماندم فوتبالم در آلمان نابود می‌شد!

هاشمیان: در تیم بلاژویچ می‌ماندم فوتبالم در آلمان نابود می‌شد!

خبرگزاری فوتبالی- وحید هاشمیان درباره دلیل خداحافظی‌اش از تیم ملی در دوران سرمربیگری میروسلاو بلاژویچ توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، رضا چلنگر مترجم بلاژ مدعی است که هاشمیان به خاطر آنکه سرمربی وقت تیم ملی در یکی از جلسات تمرینی سر او داد زده، از تیم ملی کنار رفته است. ادعایی که هاشمیان آن را قبول ندارد.

او به خبرورزشی گفته:" به نظرم بلاژویچ اصلاً در بازی ندادن من تقصیری نداشت. در هامبورگ آن مقطع به من بازی نمی‌رسید و طبیعی بود سرمربی تیم ملی از من در ترکیب اصلی استفاده نکند. آن مقطع بلاژویچ حتی لطف می‌کرد که من را به تیم ملی فرامی‌خواند. با این حال باید در آن زمان یک تصمیم درست و منطقی می‌گرفتم. در تیم باشگاهی خودم در آلمان موقعیت خوبی نداشتم و وقتی به ایران می‌آمدم اینجا هم به من بازی نمی‌رسید! ممکن بود از آلمان دیپورت شوم و چند صباحی هم در لیگ امارات بازی کنم، برگردم ایران و بعد هم وحید هاشمیان تمام!"

هاشمیان معتقد است جدایی‌اش از تیم ملی در آن مقطع، در کمال آرامش و احترام رقم خورده است:" خیلی محترمانه از بلاژویچ خواستم اجازه بدهد بروم، چون نمی‌توانم به تیم ملی کمک کنم. ایشان هم خیلی مؤدبانه موافقت کرد، اما گفت «می‌خواستم جلوی عراق تو را فیکس بازی بدهم!» نمی‌دانم این حرف را وقتی فهمید می‌خواهم بروم زد یا حرف دلش بود، اما برانکو هم دستی به شانه‌ام زد و دوستانه از هم جدا شدیم. اگر آن روز چنین تصمیمی نمی‌گرفتم فوتبالم در آلمان هم نابود می‌شد."

1984