مرد مشهور در گروه رقص تابوت: دوست دارم تابوت رونالدینیو را حمل کنم!

مرد مشهور در گروه رقص تابوت: دوست دارم تابوت رونالدینیو را حمل کنم!

پایگاه خبری فوتبالی – مرد مشهور در کلیپ رقص تابوت اعلام کرده دوست دارد تابوت رونالدینیو، مارادونا و مسی را تا قبر حمل کند.
به گزارش فوتبالی، بنجامین آیدو، مردی که در کلیپ مشهور رقص تابوت در شبکه‌های اجتماعی حضور دارد در گفت و گو با Foot Mercato گفته: برخی از مردم دوست دارند گریه کنند و برخی دوست ندارند اما چه بخواهند گریه کنند و چه نه، ما آن‌ها را با کارهایمان خوشحال می‌کنیم.
آیدو که از طرفداران بارسلونا و چلسی است در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دوست دارد تابوت کدام بازیکن را تا قبرش حمل کند به شوخی گفت: برای همه آن‌ها عمری طولانی آرزو می‌کنم اما اگر فرصت داشته باشم دوست دارم رونالدینیو را تا آخرین خانه‌اش حمل کنم. سپس مارادونا و بعد هم مسی. رونالدینیو بازیکنی است که همیشه من را تحت تاثیر قرار می‌داد. این کار یعنی من که رقاص هستم به کسی که داخل زمین و با توپ می‌رقصید ادای احترام می‌کنم.
آیدو که اصالتی غنایی دارد درباره لوئیس سوارز که با هند خود باعث حذف غنا از جام جهانی شد نظر متفاوتی دارد. او گفته: احساس خجالت می‌کنم. هر زمان او را می‌بنیم و حتی اسم سوارز را می‌شنوم ناراحت می‌شوم زیرا با هندی که او انجام داد، تیم غنا از جام جهانی حذف شد و نتوانست در نیمه‌نهایی حضور یابد. ما یک اصطلاح داریم که هر کجا چیزی غیر ممکن باشد به آن سوارز می‌گوییم! یعنی اگر شما بخواهید کاری کنید و ما بگوییم سوارز آن‌جاست یعنی شما آن‌جا به موفقیت نمی‌رسید! مردم غنا آساموا ژیان که آن پنالتی را از دست داد هم نبخشیده‌اند و مادرش را مورد آزار و اذیت قرار دادند. به همین دلیل مادر ۸۰ ساله ژیان به او گفت دیگر پنالتی نزند. به همین دلیل است که او دیگر هیچ پنالتی دیگری برای غنا نزده است.

1101