لیون تاریخ شروع لیگ قهرمانان اروپا را لو داد

لیون تاریخ شروع لیگ قهرمانان اروپا را لو داد

پایگاه خبری فوتبالی - ژان میشل آئولاس مدیر باشگاه المپیک لیون تاریخ شروع مسابقات اروپایی را لو داد و گفت که این تاریخ به ضرر دو تیم فرانسوی یعنی پاریسن ژرمن و لیون است چرا که مسابقات لیگ فرانسه لغو شده است.

به گزارش فوتبالی، مدیر لیون در مصاحبه با شبکه RTL گفته است:" بازی مقابل یوونتوس در روز 7 آگوست (جمعه، هفدهم مرداد) در تورین و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. اگر درخواست های ما برای بازگشایی لیگ فرانسه به نتیجه نرسد، لیون و پی اس جی این خطر را حس می کنند که تیم های دیگر اروپا با توجه به برگزاری لیگ هایشان آمادگی بیشتری را نسبت به تیم های فرانسوی داشته باشند."

در حال حاضر هنوز چهار بازی از دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است : یوونتوس - لیون، منچسترسیتی - رئال مادرید، بایرن مونیخ - چلسی و بارسلونا - ناپولی.تا کنون آتالانتا، لایپزیش، اتلتیکو و پی اس جی به یک چهارم نهایی صعود کرده اند. لیون در دور رفت مقابل یووه با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و حالا باید در بازی برگشت در تورین شرکت کند. ل

یون یکی از مخالفان جدی لغو مسابقات لیگ فرانسه است. آئولاس در ادامه افزود:" این بحران به فوتبال فرانسه در این فصل 900 میلیون یورو ضرر می زند. نمی توانیم زنده بمانیم. هیچ نیازی نبود که مسابفات لغو شود. در کل اروپا لیگ فرانسه تنها استثنا است. این یک تصمیم بدون فکر و غیرقانونی بوده است چرا که یوفا اعلام کرده بود که تورنمنت ها تا پایان انجام می شوند."