نگاهی به آمار کلی مسی در لیگ قهرمانان اروپا

نگاهی به آمار کلی مسی در لیگ قهرمانان اروپا

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا در اولین بازی از لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 5 بر 1 فرانس واروش را شکست دهد و شروع خوبی را با رونالد کومان در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. لیونل مسی در این بازی اولین گل بارسا را به ثمر رساند و توانست 116مین گل خود را در چمپیونزلیگ به ثمر برساند. لیونل مسی دومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست.

به گزارش فوتبالی - لیونل مسی برای 16مین فصل پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد و به همراه رایان گیگز رکورد دار شد. او تاکنون 144 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است و در این بازی‌ها 116 گل به ثمر رسانده است. فوق ستاره آرژانتینی 28 پاس‌گل داده است و 84 بازی را با پیروزی سپری کرده است. مسی 38 تساوی و 21 شکست را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرده است که آخرین و سنگین ترین آن شکست 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ در فصل گذشته بود. مسی 13 گل از روی نقطه پنالتی و 5 گل از روی ضربات ایستگاهی در این رقابت‌ها به ثمر رسانده است.

مسی 8 بار در چمپیونزلیگ هتریک کرده است. بازیکن آرژانتینی 6 بار آقای گل لیگ قهرمانان اروپا شده و 2 بار بهترین پاسور این رقابت‌ها شده است. لئو 4 قهرمانی سی ال در کارنامه خود دارد.

1470