سرمربی لایپزیش: باید برای فریاد زدن با ماسک تمرین کنم!

سرمربی لایپزیش: باید برای فریاد زدن با ماسک تمرین کنم!

پایگاه خبری فوتبالی - ناگلسمن سرمربی تیم لایپزیش آلمان با اجباری شدن استفاده از ماسک برای مربیان تیم ها در حین بازیهای بوندسلیگا شوخی کرد و گفت که باید تمرین کند تا بتواند در حین بازیها به بازیکنانش دستورات لازم را بدهد.

به گزارش فوتبالی، بوندسلیگا قرار است که از روز شنبه 27 اردیبهشت در نظر گرفته شود که البته فدراسیون فوتبال آلمان دستورات بهداشتی ویژه ای را برای مسابقات در نظر گرفته است. ناگلسمن در این باره صحبت کرد و گفت :" شنبه باید تمرین کنم تا چگونه با ماسک دستور بدهم چرا که به کمی هماهنگ شدن نیاز است. باید قبل از آن که بخواهم داد بزم ماسک را بردارم و بعد از آن که فریاد زدم دوباره ماسک بزنم. قطعا از منظر هماهنگ شدن کار آسانی نیست (می خندد) باید کمی تمرین کنم تا بتوانم این کار را به درستی انجام بدهم."

لیگ آلمان اولین لیگ بزرگ اروپاست که تصمیم گرفته مسابقاتش را از سر بگیرد. لیگ های فرانسه، هلند و بلژیک کلا تعطیل شده اند اما باید دید که در مورد لیگ های اسپانیا، ایتالیا و انگلیس چه تصمیمی گرفته می شود هر چند که پایان خرداد زمان احتمالی ازسرگیری این لیگ هاست. البته بازیها حداقل تا یک سال دیگر بدون حضور تماشاگران برگزار خواهند شد.