اعتراف سرمربی لایپزیش پس از شکست: بایرن قهرمان بوندسلیگا می‌شود

اعتراف سرمربی لایپزیش پس از شکست: بایرن قهرمان بوندسلیگا می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی و کاپیتان تیم لایپزیش مقصر شکست مقابل بایرن را خودشان می‌دانند که از فرصت‌ها استفاده نکردند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های بوندسلیگا دیداری مهم بین بایرن مونیخ و لایپزیش برگزار شدبا  نتیجه ۱-۰ به سود بایرن به پایان رسید. ناگلزمان پس از شکست مقابل بایرن به اسکای اسپورت آلمان با اعتراف به احتمال بالای قهرمانی بایرن مونیخ گفته: نباید آن گل را دریافت می‌‌کردیم هرچند که پس از آن هنوز هم خوب بازی کردیم. ما بایرن را بارها به عقب راندیم اما اولین باری نیست که در بازی‌های امسال گل نزدیم. باید از این مسئله عبرت بگیریم. اگر جلوی دروازه حریف مصمم تر رفتار می‌کردیم بهتر بود اما اینگونه نشد. ما تیم بهتری بودیم اما باید از فرصت‌های‌مان بهتر استفاده می‌کردیم. حالا باید با این شکست کنار بیاییم. اگر فصل همانگونه که انتظار می‌رود ادامه پیدا کند بایرن قهرمان می‌شود. می‌خواهیم در رده دوم کارمان را به پایان برسانیم.

مارسل سابیتزر، کاپیتان تیم لایپزیش هم ضمن تایید صحبت‌های سرمربی‌اش اعلام کرد مقصر اصلی در این نتیجه خود بازیکنان هستند. سابیتزر گرفته: باید خودمان را سرزنش کنیم. باید این شکست را هضم کنیم. می‌خواهیم در رده دوم کارمان را به پایان برسانیم و به فینال جام حذفی برسیم.

1101