ناگلزمان: مشکلات اساسی در بایرن مونیخ داریم

ناگلزمان: مشکلات اساسی در بایرن مونیخ داریم

پایگاه خبری فوتبالی - یولین ناگلزمان سرمربی جدید بایرن مونیخ مدعی است که شاید آن‌ها شروع طوفانی در فصل 2021-22 بوندس لیگا نداشته باشند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه دیدارهای تدارکاتی پیش فصل بایرن مونیخ، این بار باواریایی‌ها در ورزشگاه آلیانز آرنا، در برابر بروسیا مونشن گلادباخ قرار گرفتند و با نتیجه 2-0 شکست خوردند. ناگلزمان معتقد است که حضور بازیکنانش در تورنمنت‌های ملی و همچنین ادامه دار بودن پاندمی ویروس کرونا باعث می‌شود که آن‌ها فصل سختی در پیش داشته باشند. بوندس لیگا از دو هفته دیگر آغاز خواهد شد. 

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق هافنهایم و لایپزیش پس از شکست برابر گلادباخ، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "ما زمان زیادی نداریم و باید در حین برگزاری مسابقات لیگ، به پیشرفت و تقویت تیم ادامه دهیم. باید در مسابقات حساس به میدان برویم. پس ممکن است که در دیدارهای اول یا دوم لیگ به مشکل بخوریم و نتوانیم بازی خود را ارائه دهیم. ما تنها باشگاه دنیا با این مشکل نیستیم. بروسیا مونشن گلادباخ نیز ده بازیکن در تورنمنت‌های یورو، کوپا آمریکا و المپیک دارد. به زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز داریم."

شاگردان ناگلزمان در روز سیزدهم آگوست، در هفته اول بوندس لیگا به مصاف گلادباخ خواهند رفت.

4416