واکنش سرمربیان لایپزیش و بایرن‌مونیخ به فاصله 7 امتیازی دو تیم

واکنش سرمربیان لایپزیش و بایرن‌مونیخ به فاصله 7 امتیازی دو تیم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربیان لایپزیش و بایرن مونیخ در کنفرانس خبری بعد از بازی شب گذشته تیم هایشان، نسبت به فاصله هفت امتیازی ایجاد شده در اوایل فصل میان دو تیم واکنش نشان دادند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی کیکر، شب گذشته در جریان یکی از حساس‌ ترین بازی‌ های هفته چهارم بوندسلیگا، تیم‌ های بایرن مونیخ و لایپزیش به مصاف یکدیگر رفتند. بایرن مونیخ با نتیجه چهار بر یک از سد میزبان خود عبور کرد و یک شب تلخ را برای هواداران لایپزیشی رقم زد. طبق این گزارش، سرمربیان دو تیم بعد از بازی ضمن پاسخ به سوالات خبرنگاران، نسبت به فاصله امتیازی دو تیم که در همین ابتدای فصل به عدد هفت رسیده است، واکنش نشان دادند. مهم ترین بخش صحبت های سرمربیان لایپزیش و بایرن مونیخ را در ادامه می خوانید:

جسی مارش (لایپزیش):

"بایرن مونیخ نشان داد که تیم بسیار خوبی است. اما ما هم بد بازی نکردیم، کل تیم همه تلاش خود را انجام داد. ما شجاعانه بازی کردیم. اگر کمی خوش‌ شانس بودیم، شرایط متفاوت می‌ شد و الان این اختلاف امتیاز بین دو تیم وجود نداشت."

یولیان ناگلزمان (بایرن مونیخ):

"همیشه در استادیوم لایپزیش، حس حضور در خانه را داشتم. امروز چندان هم بهتر از لایپزیش نبودیم. می‌ خواهم به پیشرفت خود ادامه دهیم و خسته نشویم. از پیروزی برابر لایپزیش بسیار خوشحال هستیم. ایجاد اختلاف هفت امتیازی با لایپزیش برای ما بسیار مهم است زیرا که از کیفیت آن‌ ها آگاهیم. آن‌ ها در طول فصل امتیازهای لازم را کسب می‌ کنند و دوباره به ما نزدیک می شوند."

9404