واکنش دروازه بان آژاکس به احتمال پیوستن به بارسلونا

واکنش دروازه بان آژاکس به احتمال پیوستن به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - اونانا دروازه کامرونی که مورد نظر بارسلونا قرار گرفته، قصد جدایی از آژاکس را دارد. این دروازه بان با صحبت های اخیرش به شایعاتی  که در مورد جدا شدنش وجود داشت، قوت بخشید اما مقصد احتمالی خود را مشخص کرد.

به گزارش فوتبالی، اونانا در مورد شایعات پیرامون آنده خود صحبت کرد و گفت:" پنج سال فوق العاده را در این جا داشتم اما به نظرم زمانش رسیده که یک گام به جلو برداریم. از حرفم سوء برداشت نکنید، در آژاکس خیلی خوشحال هستم و از باشگاه خیلی متشکرم. سال گذشته اما با هم در مورد جدایی به توافق رسیدیم. نمی دانم چه خواهد شد اما هدف و برنامه من مشخص است."

بارسلونا و پاریسن ژرمن دو تیمی هستند که شرایط خرید اونانا را به صورت جدی دنبال می کنند. دروازه بان کامرونی در آکادمی بارسلونا رشد کرده است و با توجه به شایعاتی که در مورد جدایی ترشتگن مطرح شده، تیم کاتالان در نظر دارد که دروازه بان آژاکس را به عنوان جانشین گلر آلمانی به خدمت بگیرد.البته در حال حاضر به خاطر بحران کرونا روند مذاکرات در بازار نقل و انتقالات بسیار کند پیش می رود و همه تیم ها منتظر هستند تا ببینند که ادامه فصل چطور خواهد شد و چقدر از نظر مالی ضرر می کنند تا در مورد آینده تصمیم گیری کنند.