اقدام زیبای دروازه‌بان آژاکس؛ فراهم کردن برق برای شهر مادری‌اش

اقدام زیبای دروازه‌بان آژاکس؛ فراهم کردن برق برای شهر مادری‌اش

خبرگزاری فوتبالی – دروازه‌بان تیم آژاکس هویتش را فراموش نکرده و به کمک مردم شهر مادری‌اش شتافته است.

به گزارش فوتبالی، اونانا، دروازه‌بان کامرونی تیم آژاکس که این فصل چلسی را خواهان خود می‌بیند در اقدامی جالب برای شهر مادری‌اش که در منگوم کامرون در قاره آفریقاست یک دکل خریده تا نیروی برق آن منطقه تامین شود و افرادی که آن جا زندگی می‌کنند بتوانند به راحتی از برق استفاده کنند.

اونانا فوتبال خود را از لاماسیا و بارسلونا شروع کرد اما در ۱۸ سالگی به آژاکس پیوست و عضوی از تیم ۲ فصل گذشته آژاکس بود که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند.

اونانا که سال گذشته قراردادش را با دستمزد ۲۰ هزار پوند در هفته تمدید کرد حالا قسمتی از این پول را صرف خرید یک دکل برقی کرده تا دیگر مردم شهر مادری‌اش از چرا‌غ‌های نفتی استفاده نکنند. او پیش تر هم یک بنیاد خیریه‌ تاسیس کرده بود که به کودکان آفریقایی در راه تحصیلشان کمک کند.

اونانا در سال ۲۰۱۴ به لاماسیا پیوسته اما قبل از آن هم به فوتبال می‌پرداخته و این مسئله را مدیون ساموئل اتوئو می‌داند زیرا در آکادمی او در کامرون فوتبالش را آغاز کرد. او گفته: بابت کاری که اتوئو برای من در آکادمی‌اش انجام داد ممنونم.

حالا باید دید آینده اونانا چه خواهدد شد. روزی به بارسلونا برمی‌گردد تا دینش را به لاماسیا ادا کند یا همین فصل به پیشنهاد چلسی پاسخ مثبت می‌دهد یا اصلا در آژاکس خواهد ماند.

1101