هافبک آژاکس، اولین درخواست کومان از بارسلونا

هافبک آژاکس، اولین درخواست کومان از بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا شاید به سراغ دونی فن ده بیک هافبک میانی آژاکس برود چرا که گفته می شود رونالد کومان سرمربی جدید کاتالان ها خواستار جدید وی شده است.

به گزارش فوتبالی، کومان تا ساعاتی دیگر به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی می شود و جای کیکه ستین را خواهد گرفت. حالا سایت فرانسوی له 10 اسپورت گزارش داده است که فن ده بیک به هدف اصلی خرید بارسلونا با نظر کومان تبدیل شده است.

این هافبک 23 ساله در سالهای اخیر مورد توجه رئال مادرید قرار داشت اما سفیدپوشان از خرید وی عقب نشینی کردند و حالا او می تواند راهی تیم رقیب شود و به هموطنش فرنکی دی یونگ در خط حمله بارسلونا ملحق شود.

بارسلونا البته در این تابستان با معاوضه پیانیچ و ملو در خط هافبکش تغییر ایجاد کرده است. بدین ترتیب بارسلونا در صورت جذب فن ده بیک می تواند با حضور دو هلندی خط هافبکش را جوان سازی کند. به هر صورت بارسلونا به تغییراتی جدی نیاز دارد چرا که پس از 12 سال بدون جام ماندند و باید شرایط را دستخوش تغییر کنند و به همین خاطر آنها به چهره های جوان نیاز دارند. گفته می شود که اژاکس برای فروش فن ده بیک مبلغی در حدود 50 میلیون یورو می خواهد.

4125