دورتموند به دنبال صید دو پدیده جدید فوتبال انگلیس

دورتموند به دنبال صید دو پدیده جدید فوتبال انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - بورسیا دورتموند می خواهد صید جدیدی از لیگ برتر انگلیس داشته باشد. تجربه مثبت آلمانی ها در مورد خرید جیدون سانچو باعث شده است تا انها به دنبال جذب ستاره جدیدی از فوتبال انگلیس و به همین خاطر به سراغ خرید بوکایو ساکا از آرسنال رفته اند.

به گزارش فوتبالی، ساکا پدیده فصل آرسنال بوده که هر چند که اولین بازی خود را در دوران امری داشت اما در دوران آرتتا در پست دفاع چپ شکوفا شد. ساکا مجموعا در 29 بازی خود سه گل زده و 9 پاس گل داده است اما قراردادش در سال 2021 به اتمام می رسد و هنوز تمدید نکرده است. اما به نظر می رسد که دستمزدش در سطحی است که هر باشگاهی بتواند شرایط خرید او را داشته باشد. ساکا امیدوار است که این شانس را داشته باشد تا در آینده ای نزدیک به تیم بزرگسالان انگلیس هم برسد.

البته او تنها بازیکن انگلیسی مورد نظر دورتموند نیست بلکه آنها شرایط جذب جود بلینگام از تیم بیرمنگام را هم زیر نظر گرفته اند. بلینگام 16 ساله در پست هافبک میانی بازی می کند که مشتریان زیادی دارد و در 35 بازی خود چهار گل زده و سه پاس گل داده است که اکثر بازیهایش در چمپیونشیپ (لیگ دسته دو انگلیس) بوده است.