دومین ضربه دورتموند به پی‌اس‌جی؛ «بلینگام جدید» را خریدند

دومین ضربه دورتموند به پی‌اس‌جی؛ «بلینگام جدید» را خریدند

پایگاه خبری فوتبالی - دورتموند امروز خبر خرید عبدلایه کامارا بازیکن آکادمی پی اس جی را نهایی کرد.

به گزارش فوتبالی، جواهر 16 ساله پی اس جی که در خط هافبک توپ می زند و تجربه حضور در تیم بزرگسالان پی اس جی را دارد، راهی دورتموند شد و فوتبالش را در بوندسلیگا ادامه می دهد. 

پی اس جی نمی خواست عبدلایه کامارا را از دست بدهد. باشگاه فرانسوی در ماه های اخیر بی وقفه برای تمدید قرارداد این بازیکن تلاش کرد اما در نهایت نتوانستند نظر او را جلب کنند. کهل رئیس دپارتمان بازیکنان دورتموند در این باره گفت:" عبدلایه کامارا بازیکنی است که استعداد بسیار بالایی دارد، هنوز جوان است و به طور  مداوم با ستارگان پی اس جی تمرین کرده است. امیدواریم که حالا بتواند به خوبی در کنار بزرگسالان تمرین کند و گامی به جلو بردارد."

در آلمان لقب "جود بلینگام جدید" را برای کامارا انتخاب کرده اند چرا که از نظر سبک بازی شباهت  زیادی به بازیکن انگلیسی دارد. هنوز یک سال از قرارداد کامارا با پی اس جی مانده بود اما تیم فرانسوی در نهایت مجبور به فروش او شد تا این بازیکن را در تابستان بعدی از دست ندهد. این دومین ضربه ایست که دورتموند به پی اس جی می زند. آنها  چند هفته پیش نیز سومایلا کولیبالی مدافع میانی چپ پای 17 ساله را از تیم پاریسی خریده بودند.

4125