کی روش به کلمبیا 50 درصد تخفیف می‌دهد؟

کی روش به کلمبیا 50 درصد تخفیف می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- رودریگز نایب رئیس فدراسیون فوتبال بولیوی اعلام کرد که آن ها انتظار دارند که سزار فاریاس سرمربی این تیم نیز همچون کارلوس کی روش در این بحران اقتصادی نسبت به کاهش دستمزدش اقداماتی را انجام بدهد.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، فدراسیون فوتبال بولیوی در حال مذاکره برای کاهش دستمزد کادرفنی تیم ملی این کشور است هرچند رودریگز معتقد است نباید سرمربی و دیگر اعضای کادرفنی این تیم برای رسیدن به این موضوع تحت فشار گذاشت:" ما درحال گفت و گو هستیم و مطمئنا فاریاس با کادرفنی خود صحبت خواهد کرد چون سرمربی تیم او است."


اگر سزار فاریاس سرمربی 47 ساله و ونزوئلایی تیم ملی بولیوی این پیشنهاد را بپذیرد این اولین کاهش دستمزد در میان تیم های قاره آمریکای جنوبی نخواهد بود. کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران و حال حاضر تیم ملی کلمبیا نیز چند روز قبل با فدراسیون فوتبال این کشور بر سر کاهش دستمزد قراردادش به توافق رسید. گفته می شود که کی روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا درباره کاهش 50 درصدی قرارداد خودش و کادرفنی به توافق رسیده است.


خبری که هنوز از سوی فدراسیون فوتبال کلمبیا و سرمربی سابق تیم ملی تایید نشده است. اما در روزهایی که کی روش به دنبال وصول مطالباتش از فدراسیون فوتبال ایران است این حرکتش می تواند جالب توجه باشد.

9697