خوشحالی ویژه ستاره لیورپول پس از گلزنی به کلمبیا در وقت‌های تلف شده (عکس)

خوشحالی ویژه ستاره لیورپول پس از گلزنی به کلمبیا در وقت‌های تلف شده (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار میان تیم ملی کلمبیا و تیم ملی اروگوئه در این هفته از رقابت های انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی، یکی از جذاب ترین بازی هایی بود که در این مقطع برگزار شد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. البته اروگوئه ای ها که در این بازی میهمان بودند، تا آستانه شکست پیش رفتند اما با گلی که در وقت های تلف شده پایان بازی به ثمر رساندند، توانستند این دیدار را به تساوی بکشانند و به این ترتیب از شکست فرار کنند.

داروین نونیز، ستاره لیورپول که اهل کشور اروگوئه است، در وقت های تلف شده پایان بازی و پس از دقیقه 90، موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه تیم ملی کلمبیا را باز کند و در حالی که تیمش دو بر یک عقب بود، بازی را دو بر دو مساوی کند و یک امتیاز را برای تیمش به دست بیاورد.

در این دیدار گل اول تیم ملی کلمبیا را خامس رودریگز در دقیقه 35 روی پاس سانتیاگو آریاس به ثمر رسانده بود. ماتیاس اولیورا در دقیقه 47 برای اروگوئه گل اول را زد. گل دوم کلمبیایی ها هم توسط اوریبه در دقیقه 52 روی پاس خامس به ثمر رسید و داروین نونیز گل دوم اروگوئه را زد و خوشحالی ویژه ای انجام داد.

1471