گروگان گرفته شدن پدر و مادر ستاره لیورپول در کلمبیا

گروگان گرفته شدن پدر و مادر ستاره لیورپول در کلمبیا

پایگاه خبی فوتبالی – والدین لوئیس دیاز، مهاجم تیم لیورپول، پس از متوقف شدن توسط چند موتور سوار مصلح، گروگان گرفته شده اند.

به گزارش فوتبالی، سیلنیس مارولاندا، مادر دیاز، از چنگ گروگان‌ها نجات یافته است اما پدرش همچنان مفقود است، در حالی که ارتش کلمبیا برای کمک به پیدا شدن او، دخالت کرده است. 

گوستاوو پترو، رئیس جمهور کلمبیا در شبکه‌های اجتماعی نوشت:" طی یک عملیات، مادر لوئیس دیاز نجات یافته است. ما همچنان برای پیدا کردن پدر او، به جستجو ادامه می‌دهیم."

دفتر دادستان کل کلمبیا، طی بیانیه ای، در اینباره افزود:" از لحظه ای که دفتر دادستانی کل کلمبیا، متوجه ربوده شدن پدر و مادر لوئیس دیاز، بازیکن کلمبیایی شد، یک تیم ویژه، گروه CTI و بازرسان مختلف از طرف پلیس و ارتش، فورا وارد عمل شده اند تا این افراد را ردیابی کنند. حوادث رخ داده را شفاف سازی کنند و مجرمان را شناسایی کنند."

لیورپول در حال حاضر، در حال برگزاری بازی خود مقابل ناتینگام فارست است اما این بازیکن کلمبیایی در لیست تیمش حضور نداشته و باشگاه لیورپول نیز با انتشار بیانیه ای، اولویت خود را انجام هرگونه کمک به دیاز عنوان کرد:" ما قلبا امیدواریم که این موضوع به سرعت و به سلامت حل شود. در این بین، وضعیت روحی بازیکن، همچنان اولویت اول ما خواهد بود."

2102