رکورد شگفت‌انگیز بازیکن کلمبیایی تیم زنان رئال مادرید

رکورد شگفت‌انگیز بازیکن کلمبیایی تیم زنان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه مسابقات جام جهانی زنان، کلمبیا با نتیجه دو بر صفر در مقابل کره جنوبی پیروز شد.

به گزارش فوتبالی، گل دوم کلمبیا در این بازی با یک شوت تماشایی از بیرون محوطه جریمه به ثمر رساند. لیندا کایسدو مهاجم تیم زنان رئال مادرید که تخصص ویژه ای در شوت از راه دور دارد، در سیدنی توانست گلزنی کند و رکورد جالبی را به ثبت برساند. در حقیقت کایسدو توانست در اولین بازی خود در جام جهانی زنان گلزنی کند آن هم در حالی که او در یک سال اخیر هم در جام جهانی زیر 17 سال و هم در جام جهانی زیر 20 سال در اولین بازی خود گلزنی کرده بود و بدین ترتیب او در یک سال توانسته در اولین بازی خود در سه جام جهانی مختلف، گلزنی کند. 

کایسدو در آگوست سال گذشته در جام جهانی زیر 20 سال در کاستاریکا حضور پیدا کرد و در اولین بازی مرحله گروهی در مقابل نیوزیلند دبل کرد هر چند که تیمش در یک چهارم نهایی توسط کلمبیا حذف شد. دو ماه بعد از آن، کایسدو به مسابقات جام جهانی زیر 17 سال در هند رفت و به کلمبیا در مسیر فینال کمک کرد که در ان مسابقات، چهار گل به ثمر رساند. 

کایسدو مورد توجه بارسلونا نیز قرار داشت اما در زمستان گذشته به رئال مادرید پیوست و به نظر می رسد که آینده ورزشی درخشانی را پیش روی خود خواهد داشت. این بازیکن 18س اله کلمبیایی در عرض یک سال توانسته در هر سه تورنمنت ملی بزرگ زیر نظر فیفا گلزنی کند.نکته مهم دیگر در مورد زندگی شخصی کایسدو این است که در 15 سالگی توانسته سرطان را شکست بدهد، نکته ای که نشان از استقامت ذهنی و بدنی بالای او دارد.

4125