بارسلونا هزار تست کرونا را برای پایان قرنطینه آماده کرد

بارسلونا هزار تست کرونا را برای پایان قرنطینه آماده کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در تلاش است تا خودش را هر چه زودتر برای پایان دوران قرنطینه آماده کند. آبی و اناری ها در نظر دارند که در زمان پایان قرنطینه و بازگشت به تمرینات همه چیز تحت کنترل باشد. در حقیقت در زمان بازگشت کل کارمندان و ورزشکاران باشگاه در ابتدا باید تست کرونا بدهند تا هیچ خطری برای سلامتی دیگران نداشته باشند. در حقیقت در این زمینه برای هیچ کس استثنا در نظر گرفته نخواهد شد و حداقل هزار کیت تست کرونا برای این کار آماده شده است.

به گزارش فوتبالی، البته ورزشکاران باید تعدادی از تست های پزشکی اضافی بدهند تا شرایط سلامتی آنها کاملا تحت کنترل قرار بگیرد. در حقیقت بازیکنان رشته های مختلف با توجه به این که در پایان قرنطینه حداقل دو ماه تمرین گروهی نداده اند، نه تنها تست کرونا خواهند داد بلکه تست های آمادگی جسمانی را هم پشت سر خواهند گذاشت تا مشخص شود که دوری از سطح مسابقات شرایط بدنی آنها را به چه سطحی رسانده است.

پیش بینی می شود که قبل از شروع تمرینات گروهی بازیکنان مدتی تمرینات با دسته های کوچک تر انجام بدهند تا ریسک انتقال کرونا به همدیگر به حداقل برسد. این کنترل ها نه فقط مربوط به ورزشکاران بلکه مربوط به بدنسازان، مربیان، پزشکان، تدارکاتچی ها و فیزیوتراپ ها نیز خواهد بود.